Balázs

balazs_2013.jpg

Név: Kakasi Balázs

Mit tanul(t): Környezettudományi szakot végeztem, jelenleg a levelezőn végzem a környezetmérnök MSc szakot, és mellette a PE Kémiai és Környezettudományi Doktori Iskola PhD jelöltje vagyok.

Mászómúlt: Gyerekkoromban a fáramászás ment mindenhol; műfallal 2000-ben találkoztam először a Padányiban, azóta mászok falat és sziklát. 2004 óta vagyok a VEFK-ben, 2006 óta edzőként, illetve klubvezetőként is tevékenykedtem 2013-ig. Időközben a hegymászás is a bűvkörébe kerített, de ebben épp csak bontogatom a szárnyaimat.

Kedvenc mászóstílus: Sportutak sziklán és műfalon, nagyfal mászás és boulder.

Kedvenc mászóhely: Talán Paklenica volt rám legnagyobb hatással.

Legkedvesebb VEFK-es élmény: Túl sok van belőlük ahhoz, hogy kiragadjak belőlük egyet.

Egyéb infó magamról: Nem szeretek sportokat nézni… Csinálni szeretem őket.

Hasznos tanácsom kezdőknek: Bízz magadban, legyen kitartásod és hamar bele jössz. A technikai részleteket meg majd edzésen finomítjuk. :)

Mottó, idézet: „ A hegyet nem csak megmászni kell, meg kell tanulni rajta körülnézni.” „Nem az a lényeg, hogy feljutottál, hanem az, ahogy feljutottál.”

balazs_3.jpg

balazs_2.jpg

2013.03.16. 23:53

VEFK Facebook csoport

VESC falmászó szakosztály

A Veszprémi Egyetemi Falmászó Klub a VESC falmászó szakosztálya. https://vesc.hu/falmaszas/ Fal- és sziklamászás a Pannon Egyetemen. Csatlakozz hozzánk az edzéseken, vagy a Facebook oldalon. Esetleg írj nekünk levelet. Email: vefk1992(kukac)gmail.com

Képgaléria

Címkék

2006 (10) 2007 (14) 2008 (7) 2009 (18) 2010 (9) 2011 (7) 2012 (11) 2013 (2) 2014 (1) Előadás (6) Rekeszmászás (3) Universitas Falmászó Kupa (8) Verseny (30) Címkefelhő
süti beállítások módosítása